Zeitgeist 2010: Πως αναζητά ο κόσμος

Από το Παγκόσμιο Κύπελλο μέχρι το σεισμό στην Αϊτή, το 2010 ένωσε τον κόσμο. Καθώς αφήνουμε πίσω μας το 2010, θα ρίξουμε μια ματιά στα σημαντικότερα γεγονότα, ειδήσεις και ανθρώπους που σημάδεψαν τη χρονιά αυτή. Αναλύσαμε τα δισεκατομμύρια των ερωτημάτων που καταχωρήθηκαν στο Google ολόκληρη τη χρονιά για να σας δώσουμε μια γεύση από το 2010, όπως αυτό διαμορφώθηκε υπό το πρίσμα των αναζητήσεων Google.

Μεθοδολογία

Για να συντάξουμε το Zeitgeist για το 2010, μελετήσαμε τη συνάθροιση των δισεκατομμυρίων ερωτημάτων αναζήτησης που πληκτρολογήθηκαν στο Google τη χρονιά αυτή. Χρησιμοποιούμε δεδομένα από πολλές πηγές, συμπεριλαμβανομένου του Insights for Search και εσωτερικών εργαλείων δεδομένων. Επίσης, φιλτράρουμε τα ανεπιθύμητα και επαναλαμβανόμενα ερωτήματα για να δημιουργήσουμε τις λίστες μας που αντικατοπτρίζουν καλύτερα το πνεύμα των καιρών μας. Όλα τα ερωτήματα αναζήτησης που μελετήσαμε είναι ανώνυμα. Δεν χρησιμοποιήθηκαν προσωπικές πληροφορίες.

Λίγα λόγια για τον τρόπο περιγραφής των λιστών: εκτός εάν επισημαίνεται διαφορετικά, όλοι αυτοί οι όροι αναζήτησης είναι οι πλέον δημοφιλείς για το 2010, ταξινομημένοι ανάλογα με τα ερωτήματα με το μεγαλύτερο όγκο αναζητήσεων για φέτος. Σε ορισμένες περιπτώσεις, παραθέτουμε τα ερωτήματα με τη “μεγαλύτερη άνοδο”, που σημαίνει ότι εντοπίσαμε τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν το 2010 και, στη συνέχεια, τις κατατάξαμε σύμφωνα με το πόσο αυξήθηκε η δημοτικότητά τους σε σχέση με το 2009. Αντίστοιχα, τα ερωτήματα με τη “μεγαλύτερη πτώση” ήταν πολύ δημοφιλή μέσα στο 2009 αλλά έχασαν τη δημοτικότητά τους το 2010.

Σχετικά με αυτές τις οπτικοποιήσεις

Οι κανονικοποιημένοι αριθμοί αναζήτησης αντικατοπτρίζουν το πλήθος των αναζητήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί για ένα συγκεκριμένο όρο, σε σχέση με το συνολικό αριθμό αναζητήσεων που έχουν πραγματοποιηθεί στο Google. Δεν αναπαριστούν απόλυτους αριθμούς όγκου αναζήτησης, γιατί τα δεδομένα έχουν κανονικοποιηθεί και παρουσιάζονται σε κλίμακα από το 0 έως το 100. Κάθε ερώτημα διαιρείται με το υψηλότερο σημείο που πέτυχε το συγκεκριμένο ερώτημα, ή με το 100. Όταν δεν έχουμε αρκετά δεδομένα, εμφανίζεται το 0. Διαβάστε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο κλιμάκωσης και κανονικοποίησης των δεδομένων αναζήτησης.

Φέτος, προσθέσαμε αλληλεπιδραστικές οπτικοποιήσεις δεδομένων για σημαντικά παγκόσμια γεγονότα και δημοφιλείς ανθρώπους της χρονιάς αυτής. Εξερευνήστε τα μεγαλύτερα γεγονότα του κόσμου, δείτε ποιες διασημότητες και άλλα άτομα ήταν οι πιο δημοφιλείς και εξετάστε το κάθε ερώτημα πιο αναλυτικά με τα νέα μας εργαλεία.

Περισσότερα δεδομένα

Ελπίζουμε να απολαύσετε την ανασκόπηση των γεγονότων του 2010. Αλλά το θέμα δεν χρειάζεται να κλείσει εδώ. Εάν ενδιαφέρεστε να εξερευνήσετε περαιτέρω τις τάσεις αναζήτησης σε ολόκληρο τον κόσμο, μπορείτε να το κάνετε με διάφορους τρόπους.

Μετάφραση

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια ευρεία γκάμα εργαλείων της Μετάφρασης Google για να μεταφράσετε οποιεσδήποτε από τις διεθνείς σελίδες του Zeitgeist του τέλους του έτους σε έως 51 γλώσσες. Αν, για παράδειγμα, μιλάτε Ισπανικά αλλά θέλετε να διαβάσετε ποιο ήταν το κορυφαίο γεγονός στην Ιαπωνία φέτος, απλώς πληκτρολογήστε το κέιμενο ή τη διεύθυνση URL της σελίδας του Ιαπωνικού Zeitgeist στη Μετάφραση Google και διαβάστε το στη γλώσσα σας. Ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Google Toolbar στον Internet Explorer ή το Firefox, με προηγμένη μετάφραση που θα μεταφράσει αυτόματα τη σελίδα για εσάς. Μπορείτε επίσης να μεταφράσετε οποιαδήποτε σελίδα αυτόματα με το Google Chrome.

Πιο αναλυτικά

Το Zeitgeist του τέλους του έτους είναι απλώς ένα μικρό δείγμα των ερωτημάτων και των τάσεων αναζήτησης που βρήκαμε ενδιαφέροντα φέτος. Αν θέλετε να προχωρήσετε πέρα από αυτά που παρουσιάζουμε εδώ, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε αυτά τα εργαλεία για να ανακαλύψετε περισσότερα σχετικά με τους παγκόσμιους και τοπικούς όρους αναζήτησης στην πάροδο του χρόνου (σε μερικές περιπτώσεις, ανατρέχοντας πίσω μέχρι και το 2004).

Εξατομίκευση

Ίσως θέλετε να ρίξετε απλώς μια πιο κοντινή ματιά στη δική σας συμπεριφορά στον ιστό κατά τον τελευταίο χρόνο. Παρότι τα δεδομένα που χρησιμοποιούμε για το Zeitgeist είναι ανώνυμα και αθροιστικά, υπάρχουν ορισμένα σημεία στα οποία μπορείτε να ανατρέξετε για να εξετάσετε τις δικές σας προσωπικές τάσεις αναζήτησης αν έχετε Λογαριασμό Google.

Συνέχιση

Μείνετε ενημερωμένοι για τα καυτά θέματα της φετινής χρονιάς και μάθετε τα νεότερα καθώς αυτά παρουσιάζονται το 2011. Σας παρέχουμε μια σειρά από τρόπους για να παραμείνετε ενημερωμένοι πάνω στα αγαπημένα σας θέματα και για να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτά.